Krizi Fırsata Çeviren: Airbnb’den Kiraladığı Evin Olmadığını Öğrenen Kadına Şaşırtan Teklif
İçerik üreticisi Alix Earle, bir konaklama uygulaması aracılığıyla seyahat edeceği ülkede bir konut kiraladı. 10 kız arkadaşıyla birlikte ayarladıkları tatil için kalacakları eve giden hanım, evin olmadığını öğrenince bu anları sosyal medya hesabından paylaştı. Firmalar arasında oldukça ilginç bir rekabete dönüşen etkinliğin detayları içeriğimizde.
Seyahat etmeyi seven biriyseniz konaklama uygulamalarını daha önce duymuşsunuzdur.
Bu uygulamaların birçoğu sayesinde seyahat ettiğiniz şehirde veya ülkede makul bir süreliğine ikamet sahibi olabilirsiniz.
Tiktok’ta 5.3 milyon takipçisi bulunan içerik üreticisi Alix Earle, gittiği ülkede adı geçen uygulamalardan Booking.com’da yaşadığı sorunu hesabında paylaştı.
11 içerik üreticisi kadının yer aldığı İtalya gezisinde gece yarısı kalacakları şehre vardıklarında uygulamadan ayırdıkları konutun olmadığını gördüler.
İşte o video:
Videonun altına yapılan yorumlarda birçok kullanıcı da aynı şeyin kendi başlarına geldiğinden bahsetmişti.
Bazıları yaratıcının sakinliğine şaşırdı.
Diğerleri böyle bir krizde yardım için Airbnb’yi aradı.
“Airbnb pazarlama ekibinin dikkatine, şimdi parlama zamanı!”
Takipçilerini yaşadıkları farklı deneyimin ardından bilgilendirmek için başka bir görüntü çeken Alix, geceyi bilmedikleri bir otelde geçirmek zorunda kaldıklarından bahsediyor.
Bahsi geçen görsele yorum yapan Booking.com yetkilileri, Alix’in takipçileri tarafından meseleyi halletmek için geç kalındığı için linç ediliyor.
Olayla ilgili diğer görüntülerde Airbnb şirketinin Alix ile iletişime geçerek onlara kalacakları yeni bir yer ayarladığı belirtiliyor.
İçerik üreticisi, 11 kadın için devasa, muhteşem bir villa düzenleyen Airbnb şirketine Alix’e teşekkür eden 3,8 milyon izlenme sayısına sahip bir video paylaştı.
İşte söz konusu muhteşem villayı gösteren ve Airbnb’ye teşekkür eden o video:
Yorumlarda birçok kişi Airbnb pazarlama ekibinin harika bir iş çıkardığını ve kazananların kendileri olduğunu belirtti.
“Airbnb’den mantıklı bir hareket. Şimdiye kadar yürüttükleri tüm rastgele reklam kampanyalarından daha iyi”
“Airbnb’nin yıllık pazarlaması = tamamlandı ✅”
Bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarda buluşalım ?